Rok 1345. Wrocław czeka ciężki okres – władca miasta umiera w niewyjaśnionych okolicznościach nie pozostawiając po sobie potomka ani nikogo, kto mógłby sprawować władzę sprawiedliwą i trzymać lud twardą a zarazem delikatną ręką. Z sąsiadujących większych dworów zjeżdżają damy i magnaci by przejąć kontrolę nad miastem!
Czas trwania
3 godzin
Gdzie?
Miasta (centrum, parki) tereny zielone
Wielkość grupy
8-5 osób
Rodzaj scenariusza
Kooperacja
Kto ma władze?
Będziecie musieli postarać się zyskać przychylność postaci, mających wpływy wśród określonych grup społecznych. Ktoś musi przejąć władze nad miastem – ale musi być to ktoś ceniący sobie współpracę, doceniający wartość drugiego człowieka, sprytny, waleczny i sprawiedliwy. Zbudowanie zaufania nie będzie łatwe. Każda z napotkanych postaci będzie miała dla Was wyzwanie rodem ze swojego świata. Nie przyjdzie Wam przekonywać do siebie jedynie dam dworu, mnichów, czy generałów wojsk. W realnym świecie liczy się także głos ludu! Przekonajcie zatem do siebie także złodziei, ulicznych magików, kupców, gońców a nawet czarownice – które ostatnio mnożą się tu jak króliki!
Zyskajcie zaufanie napotkanych postaci, tak by oddały Wam złote dukaty – zespół, który uzbiera ich największą wartość – zwycięży, przejmie władzę nad miastem i na zawsze zapisze się na kartach historii jako wybrany przez cały lud wrocławski.
Miasto położone między siedmioma rzekami nieustannie płynie tak jak nieubłagany czas. Musicie stawiać się w określonych miejscach o określonym czasie. Gdy z klepsydry spadnie ostatnie ziarenko, władca musi zostać wybrany! Macie około 3 godzin…